De ouderbijdrage

Wij vragen ieder jaar een vrijwillige ouderbijdrage aan de ouders voor extra voorzieningen en activiteiten, zoals de schoolreis, het schoolkamp en speciale activiteiten. Dit zijn activiteiten die niet tot het gewone lesprogramma behoren en dus niet door het ministerie worden betaald.
De hoogte van deze vrijwillige ouderbijdrage wordt ieder jaar met instemming van de medezeggenschapsraad vastgesteld. De ouderbijdrage is vrijwillig. Uiteraard hopen wij dat u de vrijwillige bijdrage wilt betalen, zodat de school  extra voorzieningen en activiteiten kan realiseren en uw kind aan de extra activiteiten die de school organiseert kan meedoen.

Deze vrijwillige ouderbijdrage bedraagt in totaal 50 euro en hiervan realiseren we extra voorzieningen en activiteiten zoals het Sinterklaasfeest, Kerst, Pasen, jubilea en het zomerfeest.

Voor de scholreisjes vragen we nog apart een bijdrage. U kunt ervoor kiezen deze bijdrage niet te betalen. Uw kind gaat dan niet mee op schoolreisje. Voor groep 1/2 is dat €15,- en voor de groepen 3 t/m 7 €25,- en voor het kamp van groep 8 €100,-